تا پای جان ایستاده‌ایم

گلپایگان_رییس پلیس راه کشور گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا آنگونه که شایسته است از مردم حراست کنیم و در این راه تاکنون نیروهای خدومی در درگیری با اشرار خون خود را نثار میهن اسلامی کرده‌اند.

سرتیپ محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راه کشور امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید ستوان سوم حسن دلاور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان اظهار کرد: نیروهای ناجا و پلیس راه برای ارتقاء ایمنی و امنیت مردم کشور تا پای جان خود ایستادگی می‌کنند که نثار خون شهید ستوان سوم حسن دلاور گویای این ادعا است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، شهدای زیادی را برای خدمت به مردم در داخل و در مرزهای کشور تقدیم ایران اسلامی کرده است، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا آنگونه که شایسته است از مردم حراست کنیم و در این راه تاکنون نیروهای خدومی در درگیری با اشرار خون خود را نثار میهن اسلامی کرده‌اند.

رییس پلیس راه کشور تأکید کرد: نیروهای انتظامی سربازان امام زمان هستند و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده و وظیفه خود می‌داند که از جان، مال و آبروی مردم حفاظت و جان خود را نثار کند.

به گزارش ایمنا، مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید ستوان سوم حسن دلاور با حضور با شکوه مردم ولایت مدار شهرستان گلپایگان و رییس پلیس راه کشور، رییس راهور ناجا و عوامل فرماندهی انتظامی دو شهرستان گلپایگان و خوانسار از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی گلپایگان تا میدان فردوسی شهر گلپایگان با وجود بارش باران برگزار شد و سپس پیکر مطهر شهید به سمت زادگاهش برای تدفین بدرقه شد.

شهید ستوان سوم حسن دلاور روز جمعه دوم فروردین ماه به همراه جمعی از مأموران نیروی انتظامی در حال کنترل سرعت خودروهای عبوری در منطقه کلچات شهرستان خاش بود که خودروی حامل سوخت قاچاق به طور عمدی از مسیر جاده خارج و با نیروی پلیس راه که در پارکینگ حاشیه جاده مستقر بود برخورد کرد که به دلیل شدت ضربه وارده، ستوان سوم حسن دلاور در محل حادثه به شهادت رسید.

کد خبر 371192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.