اصفهان تا دو روز دیگر بارانی است/ کاهش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه ناپایدار طی دو روز آینده بر روی استان، گفت: طی دو روز آینده در مناطق غرب و جنوب غرب استان همچنان بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار طی دو روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان آسمان نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد شدید و در مناطق غربی و جنوب غربی استان نیز همچنان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: طی دو روز آینده در سایر مناطق استان نیز بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی  با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته در ببشتر مناطق استان، افزود: بارش‌ها در  فریدونشهر با میانگین ۳۳.۹ میلی‌متر، بویین و میاندشت با میانگین ۲۶ میلی‌متر، خوانسار با میانگین ۲۱.۶ میلی‌متر، داران با میانگین ۱۸.۲ میلی‌متر، گلپایگان با میانگین بارشی ۱۵.۵ میلی‌متر، سمیرم با ۹ میلی‌متر، چادگان با ۳.۸ میلی‌متر ، میمه با ۲.۵ میلی متر، کاشان با ۲.۴ میلی‌متر و نطنز با ۹ میلی‌متر گزارش شده است.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۱۹ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان همچنان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.      

کد خبر 371187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.