شفرِ خطرناک

تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید شنبه – ۱۰ فروردین ماه - مقابل هم بازی کنند. دلایل مختلفی در مورد این نمایش محتاطانه مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینفرد شفر، چهارمین مربی استقلال است که برانکو، دربی پایتخت را مقابل او برگزار می‌کند و کمترین میانگین گل در دربی‌هایی که برانکو، مربی پرسپولیس بوده متعلق به دورانی است که شفر روی نیمکت آبی‌ها نشسته است.

سرمربی کروات پرسپولیس یک‌بار در دربی تهران مقابل امیر قلعه‌نویی، سرمربی حال حاضر سپاهان اصفهان قرار گرفت که آن بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید؛  پس از قلعه‌نویی، پرویز مظلومی حریف بعدی برانکو در دربی پایتخت بود. دو تقابل این دو مربی با یکدیگر با نتایج یک بر یک و چهار بر دو خاتمه یافت و میانگین شگفت‌انگیز چهار گل در هر بازی به ثبت رسید.

در فصل بعد از مظلومی، علی منصوریان (سرمربی حال حاضر ذوب آهن اصفهان)، روی نیمکت استقلال نشست؛  در دربی‌هایی که برانکو و منصوریان برابر هم قرار گرفتند نیز نتایج صفر بر صفر  و سه بر دو رقم خورد که میانگین دو و نیم گل در هر بازی به جا بماند.

بعد از منصوریان، وینفرد شفر سکان هدایت آبی‌های پایتخت را به دست گرفت؛  در زمان حضور شفر روی نیمکت استقلال، سه دربی میان او و ایوانکوویچ برگزار شده که نتایج دوتا از آن‌ها یک بر صفر و یک بازی نیز با تساوی صفر بر صفر به پایان رسیده است.

میانگین کمتر از یک گل در هر دربی اتفاقی است که بیشتر در دوره حضور مربیان ایرانی روی نیمکت سرخابی‌ها شاهد آن بودیم و این مسئله عمدتا به احتیاط بیش از حد آن‌ها نسبت داده می‌شد اما حالا این وینفرد شفر است که در سه دربی اخیر یک آمار حداقلی در امر گلزنی به جا گذاشته و تیم مقابلش را نیز در هر سه بازی وادار به یک بازی کم موقعیت کرده است.

کد خبر 371186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.