بیش از ۲۵ هزار مسافر نوروزی از باغ گلها دیدن کردند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا روز چهارم فروردین ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۴۵۰ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از باغ گل‌های اصفهان بازدید کردند.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه سال گذشته ۱۸۵۰ نفر، روز اول فروردین ماه سال جاری ۲۸۰۰ نفر، روز دوم فروردین ۵۸۰۰ نفر، روز سوم هفت هزار نفر از باغ گل‌ها در شهر اصفهان بازدید کردند.

وی ادامه داد: تنها در روز گذشته آمار بازدیدکنندگان از باغ گل‌ها هشت هزار نفر ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در باغ گل‌ها سه سفره هفت سین بسیار زیبا نصب شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، افزود: المان‌های حجمی همچون پروانه، گل، مجسمه پیکرتراشی شده با چوب که نشان دهنده تفکر سبز است در باغ گلها خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: گل‌های ارکیده در ۱۰ رنگ و بنفشه‌های آفریقایی در ۱۵ رنگ در باغ گل‌ها وجود دارد و تنوع بیش از ۱۰۰ گونه گل‌های فصل و دائمی را در این مجموعه بسیار زیبا می‌توان مشاهده کرد.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه زیبایی خاص امسال باغ گل‌ها به دلیل وجود شکوفه های رنگارنگ گل‌های بهاری در این باغ است، گفت: یکی از طرح‌ها برای باغ گل‌ها در سال جدید احداث گلخانه کروی شکل در انتهای باغ است که تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال‌جاری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 371168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.