گلابی: حادثه‌ای در باغ فدک نداشتیم/ فعالیت ۳۵۰ نیروی آتش نشان در شهر

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته در سطح شهر اصفهان هشت حریق اطفاء و ۱۱ حادثه رفع خطر شد، اما خوشبختانه در باغ فدک شب بدون حادثه‌ای داشتیم.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر شب بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی در ایستگاه‌ها، محل‌های اسکان مسافران، حاشیه زاینده‌رود، امداد و نجات مستقر در کوه صفه، غواصی در مجاورت رودخانه زاینده‌رود طی سه شیفت آماده باش هستند که از این تعداد۱۲۰ نیروی عملیاتی سازمان تنها در باغ فدک حضور دارند.

وی تاکید کرد: شب گذشته دو هزار و ۷۷ چادر در کمپ باغ فدک توسط مسافران نوروزی برپا شد که نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۷۴ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران خارج کردند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: هر شب و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند و چنانچه وسایل گرمایشی داخل چادر باشد برای جلوگیری از خطرات آن را از چادر خارج می‌کنند تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

گلابی با بیان اینکه شب گذشته ۲۵ دستگاه خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر بوده است، گفت: اکیپ‌های سازمان آتش نشانی در اکثر نقاط شهر به ویژه محل‌های اقامت مسافران مستقر هستند تا نوروزی بدون حادثه برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیل، مسافران از نشستن و برپایی چادر در مجاورت رودخانه زاینده‌رود و کانال‌ها خودداری کنند و برای اسکان به محل‌های پیش‌بینی شده از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه های استیجاری، باغ فدک یا سالن‌های ورزشی مراجعه کنند.

کد خبر 371154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.