جداره‌‎های زیرگذر شهید آقاخانی بهسازی شد

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: در راستای تامین ایمنی مردم و مسافران هنگام عبور از زیرگذر شهید آقاخانی جداره های این زیرگذر با بتن مقاوم از نوع "هامربتن" بهسازی شد و قبل از نوروز در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، رضا اخوان با اشاره به بازسازی و بهسازی تونل زیرگذر شهید آقاخانی پیش از آغاز سال نو، اظهار کرد: این تونل در سال ۸۷ به بهره‌برداری رسید، اما به دلیل شرایط فیزیکی محل و استفاده از سرامیک در ساخت جداره‌های این تونل در گذر زمان بخش هایی از آن با آسیب روبرو شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر ترمیم و بهسازی این محل صورت نگرفته بود در دو ماه پایانی سال گذشته با دستور شهردار اصفهان و با تشکیل کمیته‌های فنی در این خصوص، تصمیم به بهسازی تونل زیرگذرآقاخانی گرفته شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در جریان بهسازی تونل، سرامیک های آسیب دیده از ریل های آلومینیومی خارج شد و متریال جدید که نسبت به سرامیک مقاومت بیشتری دارد، جایگزین شد.

وی با بیان اینکه به جای سرامیک از "هامربتون" به عنوان پنل‌های بتنی در جداره‌های تونل استفاده شد، گفت: هزینه اجرایی این طرح حدود ۳۲۰ میلیون تومان بود که پیش از نوروز به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 371152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.