بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از مناطق سیل‌زده خراسان شمالی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پس از حضور در مناطق سیل‌زده استان خراسان شمالی بر حضور موثر تمامی مدیران استان در محل کار و آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و اتخاذ تصمیمات لازم در صورت بروز حوادث تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد که برای ارزیابی میدانی از روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خراسان شمالی و دیدار با مردم این مناطق در این استان به سر می‌برد، همچنین بر سرعت بخشیدن به امدادرسانی دستگاه‌های اجرایی در رفع مسایل و مشکلات آسیب دیدگان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در حال ارزیابی شرایط مناطق سیل‌زده استان خراسان شمالی هستیم و تلاش می‌کنیم نیازهای استان را رصد و برای رفع کمبودها در همکاری مستمر با سایر دستگاه‌ها بسرعت اقدام نماییم.

جمالی‌نژاد همچنین از روستاهای شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان بازدید کرد.

وی در ادامه از روستاهای سیل‌زده محمدعوض، کلاته میرزاعباس، محمدآباد، کلاته حاج غلامرضا، حسن‌آباد، خرتوت، یموق، شیرین‌سو و … بازدید و در جریان روند امدادرسانی و مشکلات آنان قرار گرفت. او همچنین از راه‌های روستایی و زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده و محل اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان از سیل اخیر بازدید کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه از تعدادی از مراکز هلال احمر و اورژانس خراسان شمالی بازدید و در جریان نحوه خدمات‌دهی آنان به سیل‌زدگان قرار گرفت.

در این بازدیدها استاندار و معاون عمرانی و جمعی از مسئولین استان خراسان شمالی هم حضور داشتند.

منبع: ایسنا

کد خبر 371150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.