تشکیل ۴ کارگروه در ستاد مدیریت بحران اصفهان

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته ظرفیت مراکز اقامت سرپوشیده، هتل‌ها، مدارس و شهرهای اطراف همگی تکمیل شده و ۸۵ درصد منازل اقامتی شهری نیز در اختیار مسافران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مرادی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه فوری ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان اظهار کرد: این ستاد در  چهار کارگروه "اطفاء حریق" به ریاست رییس سازمان آتش نشانی، "سیلاب شهری" به ریاست معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاوت خدمات شهری، "اطلاع رسانی" مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل و "تدفین اجساد" به ریاست مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها و  "مناطق ۱۵ گانه" نیز به ریاست مدیران مناطق تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر افزایش مسافرت‌ها در دو روز آینده به دلیل پیش‌بینی افزایش بارندگی‌ها از بامداد امشب در استان ممکن است معابر شهری دچار آب گرفتگی شود افزود: شب گذشته ظرفیت مراکز اقامت سرپوشیده، هتل‌ها، مدارس و شهرهای اطراف همگی تکمیل شده و ۸۵ درصد از منازل اقامتی شهری نیز در اختیار مسافران قرار گرفت.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: امسال جاری شدن آب زاینده‌رود باعث شده زمان ماندن مسافران در شهر بیشتر شود به شکلی که حداقل سه شب را به‌طور میانگین در شهر اقامت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته سرنشینان مسافر بیش از ۲۵۰۰ خودرو در باغ فدک اسکان یافتند که اگر در روزهای پیش‌رو بارندگی شدید اتفاق افتاد به مراکز مسقف همچون ورزشگاه‌های تحت نظارت شهرداری و اداره ورزش و جوانان انتقال خواهند یافت.

کد خبر 371141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.