استقبال مسافران از نمایشگاه سوغات محلی در کاشان

معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کاشان از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای محلی در کاشان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز چهارم فروردین ماه، مهران سرمدیان معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه دارای ۴۰ غرفه متنوع از محصولات بومی و محلی استان های مختلف کشور است که عمدتا از تبریز، کرمان، یزد، ارومیه، شیراز، اصفهان، اردبیل، و منطقه فرهنگی کاشان می باشد.

سرمدیان هدف برگزاری این نمایشگاه را معرفی سوغات و هدایای سراسر کشور و عرضه محصولات بومی و محلی به میهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: برای میزبانی هرچه با شکوهتر از میهمانان و مسافرین نوروزی برنامه های ویژه ای در کاشان تدارک دیده شده است.

معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان خاطر نشان کرد: علاوه بر نمایشگاه و سوغات و هدایا در حاشیۀ این نمایشگاه همه روزه برنامه های مختلف نوروزگاه با هدف معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف و منطقه فرهنگی کاشان اجرا می گردد.

سرمدیان محل برگزاری این نمایشگاه را چشمۀ تاریخی سلیمانیه واقع در ضلع جنوبی باغ فین معرفی کرد و گفت: نمایشگاه سوغات و هدایا تا پایان ایام نوروز میزبان میهمانان نوروزی می باشد.

کد خبر 371113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.