۶ هزار مسافر نوروزی از خدمات مجموعه شهر رویاها استفاده کردند

مدیر اجرایی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان گفت: در سه روز نخست فروردین ماه سال‌جاری شش هزار و ۸۵۰ مسافر نوروزی به شهر رویاها مراجعه و از امکانات تفریحی بزرگترین شهر بازی اصفهان استفاده کردند.

 بهرام اسماعیل‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از روز دوم تا ۱۴ فروردین ماه ۹۸ جشنواره نوروزی "شهررویاها" از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در این محل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طی روزهای اول تا سوم فروردین ماه امسال ۱۹ هزار و ۶۳۵ مسافر نوروزی از مجموعه های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان استفاده کردند.

مدیر اجرایی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه در سه روز نخست فروردین ماه امسال شش هزار و ۶۵ نفر به منطقه نمونه گردشگری صفه مراجعه و از امکانات تفریحی همچون تله‌کابین، زیپ‌لاین، بولینگ و بیلیارد استفاده کردند افزود: به واسطه این میزان مراجعه سه هزار و ۲۵۰ خودرو وارد پارکینگ مجموعه گردشگری صفه شد.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده تعداد شش هزار و ۷۲۰ نفر از تله سیژ ناژوان استفاده کردند.

اسماعیل‌بیگی با بیان اینکه بولینگ صفه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴، زیپ‌لاین و پل معلق صفه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرای شهروندان و گردشگران است گفت: سینمای پنج بُعدی صفه در ایام نوروز از ساعت ۱۰ صبح  تا ۲۴ و تله‌سیژ ناژوان روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب آماده خدمات‌رسانی به گردشگران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت تله‌کابین صفه  در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ است که قابل تمدید تا ساعت یک بامداد بوده، همچنین شهر رؤیاها تا ۲۵ فروردین ماه ۹۸ تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پذیرای شهروندان خواهد بود که این زمان تا ساعت دو بامداد نیز قابل تمدید است.

کد خبر 371112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.