بارش‌ها امروز در اصفهان آغاز می‌شود /احتمال سیلاب در مناطق غربی

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان گفت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق غربی، مرکزی و نیمه جنوبی استان شرایط سیلاب‌های ناگهانی، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است، بر این اساس در اکثر مناطق استان امروز آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق غربی و جنوبی بارش باران و برف و در اواخر وقت در سایر نواحی استان بارش باران خواهد بود و برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در استان بارش‌ها گاهی بصورت رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه روز دوشنبه بیشتر نقاط  استان تحت تاثیر وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای خواهد بود افزود: به سبب شدت بارش باران و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید"تند باد موقت" طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق غربی، مرکزی و نیمه جنوبی استان شرایط سیلاب‌های ناگهانی، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری انتظار می‌رود.

سیدان با بیان این که میانگین دمای هوای استان اصفهان طی امروز سه درجه افزایش می‌یابد گفت: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۰ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مناطق استان خواهد بود.

کد خبر 371109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.