توزیع میوه‌های نوروزی در بازارهای کوثر ادامه دارد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: توزیع میوه‌های نوروزی با قیمت مناسب از ۲۵ اسفند سال گذشته در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان آغاز شده و تا زمانی که سازمان تعاون روستایی میوه نوروزی را در اختیار شهرداری قرار دهد، فرایند توزیع ادامه خواهد داشت.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به منظور تامین میوه نوروزی شهروندان، هر ساله نسبت به توزیع پرتقال و سیب در بازارهای روز شهرداری اقدام کرده است.

وی افزود: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله میوه در این بازارها با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازارهای روز کوثر در طول ایام نوروز ۹۸ به غیر از سیزدهم نوروز آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از روز به بازارهای کوثر سطح شهر مراجعه و اقلام موجود در سبد غذایی خود را با بهترین شرایط تامین کنند.

وی تصریح کرد: درهای بازار گل وگیاه همدانیان در ایام نوروز به روی شهروندان و مسافران باز است و خوشبختانه طی روزهای اخیر با استقبال گسترده آنها مواجه بوده است.

مجیری با بیان اینکه عرضه میوه به صورت عمده در میدان مرکزی میوه وتره بار اصفهان در ایام نوروز طبق روال گذشته در حال انجام است، ادامه داد: در این میدان بازار ماهی نیز فعال بوده و آماده عرضه محصولات خود به شهروندان است.

وی تاکید کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در خصوص اسکان مسافران نوروزی اعلام کرده که در صورت تکمیل ظرفیت مکان‌های اقامتی پیش‌بینی شده، محل مناسبی در میدان مرکزی میوه و تره بار برای اسکان مسافرانی که راهی یزد یا سایر استان های جنوبی کشور هستند، در نظر گرفته شده است.

کد خبر 371102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.