گلابی: حادثه نشت گاز از خودرو پیکان رفع خطر شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ساعت چهار بامداد امروز-یکشنبه ۴ فروردین ۹۸- یک حادثه نشت گاز از خودرو پیکان گزارش شد که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشان رفع خطر شد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته ۲۵۰۰ چادر در کمپ باغ فدک توسط مسافران نوروزی برپا شد که نیروهای آتش نشان مستقر در این محل ۱۵۶ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران خارج کردند.

وی تاکید کرد: هر شب تعداد ۱۲۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند و چنانچه وسایل گرمایشی داخل چادر باشد برای جلوگیری از خطرات آن را از چادر خارج می‌کنند تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته در سطح شهر ۱۰حریق اطفا و ۱۵ حادثه رفع خطر شد، خاطرنشان کرد: تمام هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، خوابگاه‌ها، مدارس و منازل استیجاری بازدید شده و نکات ایمنی به مسئولان مدارس آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال حداقل هشت خودروی آتش‌نشان در میادین مرکزی شهر مستقر و هر شب بیش از یکصد نفر نیرو در سطح شهر طی سه شیفت آماده باش هستند.

گلابی از استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در منطقه صفه و دیگر مراکز گردشگری از جمله ناژوان خبر داد و اظهار کرد: در سایر مکان‌های گردشگری اصفهان نیز با توجه به حجم حضور مسافران خودروهای آتش‌نشانی استقرار یافته تا تعطیلات نوروزی بدون حادثه برای شهروندان و مسافران داشته باشیم.

کد خبر 371100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.