بیش از ۱۲۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان بازدید کردند

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا روز سوم فروردین‌ماه ۹۸ بیش از ۱۲۵ هزار و ۳۶۵ مسافر نوروزی از مراکز گردشگری ناژوان بازدید کردند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد افزایش چشمگیر استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از مجموعه‌های تفریحی و دیدنی ناژوان بودیم.

وی افزود: در این ایام باغ پرندگان ناژوان بیشترین آمار بازدید کننده را با ۳۶ هزار و ۷۷۰ نفر به خود اختصاص داده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا روز سوم فروردین ماه ۹۸ تونل آکواریوم ناژوان بیش از ۳۳ هزار و ۷۴۵ نفر، باغ خزندگان با ۱۲ هزار  ۸۹۴ نفر، باغ پروانه‌ها با یک هزار و ۹۱۹ نفر، مجموعه صدف‌ها ۵۹۹ نفر، تله‌سیژ هشت هزار و ۱۸۲ نفر و شهربازی هشت هزار و ۷۴۱ نفر بازدید کننده داشته است.

وی با بیان اینکه در این ایام خدمات ناژوان به بیش از ۲۲ هزار و ۵۱۵ خودرو برای پارک سرویس‌دهی کرده است خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده‌ای که در ایام نوروز از منطقه ناژوان می‌شود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکل پارک خودروهای بازدیدکنندگان انجام شده و ظرفیت پارک خودروها با ایجاد پارکینگ‌های موقت افزایش می‌یابد.

شفیعی ادامه داد: چند باب نمازخانه در سطح پارک طبیعی ناژوان احداث شده است و در مجموع از لحاظ امکانات خدماتی شرایط برای پذیرش گردشگران آسان‌تر شده است.

کد خبر 371092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.