بازدید ۴ هزار نفر از نمایشگاه "گنجینه نصف‌جهان"

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری نمایشگاه "گنجینه نصف‌جهان" در سالن نمایشگاهی شمع واقع در گلستان‌شهدا خبر داد و گفت: در دو روز نخستین سال جدید بیش از ۳۸۰۰ شهروند و مسافر نوروزی از این نمایشگاه بازدید کردند.

سید علی معرک‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه گنجینه‌ نصف‌ جهان که به معرفی یکی از گورستان‌های مهم جهان "تخت فولاد" و مشاهیر و آداب و رسوم می‌پردازد تا روز ۱۱ فروردین ماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا هفت عصر پذیرای علاقه‌مندان است.

وی از برگزاری فراخوان عکس‌های گنجینه‌ای تخت فولاد خبر داد و گفت: عکس‌های قدیمی مجموعه تخت فولاد به گنجینه‌ای نفیس تبدیل می‌شود. این فراخوان با هدف مشارکت شهروندان و مروری بر خاطرات گذشته تخت فولاد جمع‌آوری می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با بیان این که این فراخوان برای عکس‌های تکایا، مشاهیر و بزرگان مدفون در تخت فولاد است تاکید کرد: آخرین مهلت شرکت علاقمندان در این فراخوان ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ است و در پایان عکس‌های برتر پس از ارزیابی، تجلیل و به نمایش گذاشته می‌شود.

معرک‌نژاد ادامه داد: ویژه برنامه ایستگاه تخت فولاد با هدف آشنایی با تخت‌فولاد و مشاهیر آن در "اتوبوس تاریخ" واقع در تکیه بابارکن‌الدین تا ۱۱ فروردین ماه امسال برقرار است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: نمایشگاه نگارستان همراه با ویژه برنامه‌های کودک و خلاقیت، درخت آرزوها، یادگارنویسی، حوض میرفندرسکی و قایق آرزوهای بچه‌ها تا روز ۱۱ فروردین ماه امسال همه روزه از ساعت ۹ صبح تا هفت عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 371088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.