جمع‌آوری ۱۱۶۹ چادر مسافرتی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ۱۱۶۹ چادر که به صورت غیرمجاز از سوی مسافران در سطح شهر برپا شده بود جمع آوری شد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سومین روز فروردین ماه امسال یک هزار و ۱۶۹ چادر اقامتی مسافران نوروزی شهر اصفهان جمع‌آوری شد، اظهار کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل‌هایی که برای اسکان آنها مشخص شده است مستقر شوند.

وی ادامه داد: از ظرفیت هتل‌ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه‌های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده کرده‌ایم و برای اطلاع‌رسانی به مسافران بنرهای اطلاع رسانی در همین راستا در پارک های شهر نصب شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: برپایی چادر تنها در باغ فدک مجاز است و در دیگر پارک های شهر امکان اسکان مسافر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز فروردین ماه سال‌جاری ۱۱ نفر دستفروش به مراکز مربوطه منتقل شدند تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده خوشبختانه هیچ کلید به دستی در سطح شهر مشاهده نشد.

محمدحسینی با بیان اینکه تعداد دو هزار و ۵۰۵ خودرو طی روز گذشته برای اقامت وارد باغ فدک شدند افزود: خوشبختانه در این مجموعه خدماتی هیچ مشکل خاصی به لحاظ امنیتی به وجود نیامده است.  

کد خبر 371085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.