شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی گلپایگان

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان گفت: در درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان یکی از کارکنان نیروی انتظامی گلپایگان به شهادت رسید.

علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان اظهار کرد: استوار یکم حسن دلاور از کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان سوخت در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: پیکر مطهر شهید مدافع وطن حسن دلاور ساعت ۱۰ روز دوشنبه پنجم فروردین از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی گلپایگان به سمت میدان فردوسی تشییع و سپس به زادگاهش شهر گلشهر منتقل و در گلزار شهدای محله فیلاخص به خاک سپرده می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم شهید پرور گلپایگان با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید میثاق مجدد با خون پاک و مطهر شهدای نظم و امنیت کشور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ روز جمعه دوم فروردین ماه سال ۹۸ استوار یکم حسن دلاور که همراه جمعی از مأموران نیروی انتظامی در حال کنترل سرعت خودروهای عبوری در منطقه کلچات در ۲۰ کیلومتری شمال شهرستان خاش بود که خودروی حامل سوخت قاچاق به طور عمدی از مسیر جاده خارج و با نیروی پلیس راه که در پارکینگ حاشیه جاده مستقر بود برخورد کرد که به دلیل شدت ضربه وارده در محل به شهادت رسید.

کد خبر 371069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.