صلواتی: ۲۰ هزار نفر در دومین روز سال جدید از مترو استفاده کردند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: روز اول تعطیلات، ترافیک میدان امام حسین (ع) روان بود و سفرهای شهری کمی صورت گرفت، زیرا حدود ۱۲ هزار نفر از مترو استفاده کردند، در روز دوم نیز این تعداد به ۲۰ هزار نفر رسید و تعداد تقریبا دو برابر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: در این ایام در حوزه حمل و نقل و ترافیک با دو مشکل روبه رو بودیم یکی از آنها، مشکل ترافیکی ورودی‌های شهر اصفهان است که در این راستا سعی کرده‌ایم از ظرفیت بزرگراه آزادگان و میدان استقلال استفاده کنیم در این راستا از ستادهای نوروزی درخواست می‌شود که مسافران نوروزی را به سمت محور کاوه هدایت کنند تا با گذشتن از خیابان استقلال و خیابان امام خمینی به راحتی مسیر خود را در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: مشکل دوم، ترافیک میدان امام حسین(ع) است که عمده سفرهای شهری از این محور انجام می‌شود، در این راستا از ستادهای نوروزی و کمیته اطلاع رسانی درخواست می‌شود که امکان استفاده از مترو را به مسافران نوروزی و گردشگران یادآوری کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان اضافه کرد: روز اول تعطیلات ترافیک میدان امام حسین (ع) روان بود و سفرهای شهری کمی صورت گرفت، زیرا حدود ۱۲ هزار نفر از مترو استفاده کردند، در روز دوم نیز این تعداد به ۲۰ هزار نفر رسید و تعداد تقریبا دو برابر شد.

صلواتی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات کم بودن تعدادپارکینگ های سطح شهر است که در حال حاضر امکان افزایش آن نیست با این حال حدود ۵۰ هزار خودرو از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده کرده اند و در این سه روز بیشترین ظرفیت پارک را پارکینگ حکیم داشته است.

وی اظهار کرد: اپلیکیشن "اصفهان ترافیک" یکی از امکانات خوب این روزها است که  گردشگران می توانند آن را از بازار و اپ استور دریافت کنند. این اپلیکیشن که توسط سازمان فاوا شهرداری تهیه شده، شامل تمامی اطلاعات خیابان‌های اصفهان است.

کد خبر 371063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.