حجتی: نمایش "لیزر، موسیقی و نور" در پل خواجو برگزار می‌شود

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نمایش "لیزر، موسیقی و نور" در شهر اصفهان ساعت ۲۰ امشب در محل پل خواجو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: مهمترین هدف کمیته اطلاع‌رسانی این است که تمام گردشگران در شهر به اطلاعات مورد نیاز خود از جمله اماکن تاریخی و گردشگری به آسانی و در کمترین زمان دسترسی پیدا کنند؛ در این راستا ۲۰۰ هزار نقشه راهنمای گردشگری ویژه مسافران نوروزی چاپ شده که در حال توزیع از طریق ۴۰ نقطه ثابت در شهر هستیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به استفاده از دوچرخه‌سواران راهنما در محورهای تاریخی و مرکزی شهر، تصریح کرد: نوروز امسال ۴۰ دوچرخه‌سوار راهنما در نقاط پُرتردد شهر طی دو شیفت مسافران را راهنمایی می‌کنند، زیرا نمی‌توانیم منتظر بمانیم مسافر یا مخاطب به سراغ ما بیاید و بر خود تکلیف می‌دانیم که به استقبال مخاطب برویم.

وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال با توجه به فعال بودن مترو، از ایستگاه های قطارشهری برای راهنمایی مسافران استفاده می‌کنیم.

حجتی با بیان اینکه ۵۰ هزار دفترچه راهنمای گردشگران در اصفهان چاپ شده و در حال توزیع بین مسافران است، گفت: از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌هایی که در این ایام فعال هستند و گزارش فعالیت های شهرداری در بخش های مختلف را  اطلاع رسانی می کنند، تشکر می‌کنم.

 وی با اشاره به برگزاری همایش لیزر، موسیقی و نور در شهر اصفهان افزود: این نمایش به همت منطقه شش شهرداری اصفهان ساعت ۲۰ امشب در محل پل خواجو برگزار خواهد شد، این مهم، یک رویداد جدید و ارزشمندی در سطح شهر به شمار می رود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از دیگر خدمات حوزه اطلاعرسانی، تابلوهای راهنمای گردشگری در سطح شهر است که مکان‌های دیدنی شهر را به مسافران نوروزی معرفی می‌کند؛ همچنین سامانه اینترنتی راهنمای گردشگری شهر به نشانیsafar.esfahan.ir   با امکانات جدیدتری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به این سایت دریافت کنند.

کد خبر 371061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.