بازدید گردشگران آثار تاریخی اصفهان از مرز ۱ میلیون نفر گذشت

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:تمامی ظرفیت اقامت در استان اصفهان برای اولین بار از ابتدای شروع ستاد نوروزی تا کنون بطور کامل تکمیل شد، به گونه ای که مسئولان ستاد سفر استان جهت اسکان گردشگران از ظرفیت شهرستانهای اطراف شهر اصفهان جهت اسکان گردشگران استفاده کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان _امروز ۳ فروردین ماه_ با اعلام این خبر گفت: بررسی آمارهای موجود نشان می دهد از روز ۲۸ اسفند تا پایان روز دوم فروردین آمار بازدید گردشگران از بیش از ۷۰۰ بنای تاریخی که در نوروز در آنها خدمت رسانی می شود از مرز یک میلیون نفر گذشت.

وی افزود: بررسی آمارها همچنین نشان می دهد آمار اقامت گردشگران در استان اصفهان از روز ۲۸ اسفند تا پایان روز دوم فروردین به۶۸۱ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تاکید کرد: شب گذشته و تا پایان روز دوم فروردین، تمامی ظرفیت اقامت در استان اصفهان برای اولین بار از ابتدای شروع ستاد نوروزی تا کنون بطور کامل تکمیل شد، به گونه ای که مسئولان ستاد سفر استان جهت اسکان گردشگران از ظرفیت شهرستانهای اطراف شهر اصفهان همچون: خمینی شهر و شاهین شهر جهت اسکان گردشگران استفاده کردند.

کد خبر 371057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.