رکورد ماموریت‌های اورژانس اصفهان شکسته شد

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته رکورد انجام مأموریت در اصفهان شکسته شد و ۵۸۰ مورد اعزام به مراکز درمانی اتفاق افتاد،‌ گفت: دیروز ۱۰۸۰ مأموریت در سطح استان انجام شده که ۵۸۰ مورد آن مربوط به اصفهان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غفور راستین شنبه -سوم فروردین ماه ۱۳۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: ۴۰ پایگاه اورژانس در نقاط پرتردد شهر سطح اصفهان از ساعت ۹ تا ۲۰ فعال است و پایگاه اورژانس مستقر در باغ فدک تا ساعت ۲۲ آماده خدمت است.

وی با اشاره به آمار ماموریت‌های روز گذشته اورژانس افزود: هر پایگاه به طور میانگین در روز ۱۵ مأموریت انجام می‌دهد و حدود یک ساعت زمان لازم است تا یک بیمار به بیمارستان منتقل شود و تلاش می‌کنیم این زمان در تمام ماموریت‌ها رعایت شود.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات هفت هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ اورژانس برقرار شده است، ادامه داد: ۱۲ کارشناسان و دو پزشکان مستقر در سامانه ۱۱۵ در هر تماس تلفنی با توجه به شرح‌حال بیمار اقدام به اعزام آمبولانس می‌کنند و معمولاً در ۱۰ تا ۱۵ درصد موارد نیاز به انتقال بیمار به بیمارستان وجود دارد.

راستین اضافه کرد: پایگاه اورژانس مستقر در ضلع غربی باغ فدک برای مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان ویژه است و اما اگر ضرورتی وجود دارد یک کد ثابت دیگر نیز برای این مکان در نظر گرفته شود. اگرچه مسافران نیز باید از مراجعه و تماس غیرضروری با این پایگاه خودداری کنند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته رکورد انجام مأموریت در اصفهان شکسته شد،‌ گفت: دیروز ۱۰۸۰ مأموریت در سطح استان انجام شده که ۵۸۰ مورد آن مربوط به اصفهان بوده است.

کد خبر 371056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.