رشیدی: از ظرفیت هنرمندان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کنیم

مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت هنرمندان شهر اصفهان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز، گفت: برنامه‌های فرهنگی نوروز با توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی رشیدی صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در قالب یک مجموعه از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تا یک ماه بعد از نوروز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در همه برنامه‌های فرهنگی شهر اصفهان تلاش شده که به اقتصاد فرهنگ توجه ویژه‌ای شود، در این راستا از ظرفیت هنرمندان اصفهانی در اجرای برنامه ها استفاده کرده‌ایم که با این کار نه تنها هزینه اجرای برنامه‌ها کاهش یافته بلکه به گروه‌های مختلف هنری هم کمک شده است.

وی ادامه داد: به جز اماکن گردشگری، موزه‌هایی مانند موزه هنرهای معاصر و عصارخانه شاهی برای بازدید گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: چهار نمایش و تئاتر بزرگ در سطح شهر اصفهان از امشب اجرا می‌شود، همچنین اجرای زنده موسیقی در چهارباغ عباسی و پردیس‌های سینمایی برنامه ریزی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال پیش رو با اجرای این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم به رونق تولید کالای فرهنگی در سطح شهر اصفهان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر 371054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.