اصفهان رتبه پنجم جذب گردشگر را به خود اختصاص داد

دادستان اصفهان گفت: بر اساس آمار اعلام شده، استان اصفهان نوروز امسال رتبه پنجم جذب گردشگر در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصفهانی صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان شهرداری اصفهان خدمات زیادی برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی انجام دادند که باید از تمام مدیران شهری تشکر و قدردانی کنم؛ باید با تلاش جهادی رضایت مسافران نوروزی را جلب کنیم، زیرا انجام خدمت‌رسانی نوعی عبادت محسوب می‌شود.

دادستان اصفهان با بیان اینکه طی روزهای گذشته با حجم بالایی از مسافران در شهر رو به رو بودیم، افزود: بر اساس آمار اعلام شده استان اصفهان رتبه پنجم جذب گردشگر در کشور را به خود اختصاص داده است.

اصفهانی ادامه داد: تعداد زیادی از مسافران نوروزی با توجه به بازگشایی زاینده رود اصفهان را مقصد گردشگری خود قرار داده‌اند، بنابراین باید به گونه‌ای از آنها پذیرایی کنیم که افتخاری برای دستگاه‌های اجرایی، مسئولان استانی و مردم شهرمان باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی است، تصریح کرد: در این راستا دو شعبه دادسرای اصفهان برای رسیدگی به شکایات مردم به ویژه مسافران نوروزی اختصاص یافته است؛ از تمام دستگاه‌های اجرایی حمایت لازم را انجام خواهیم داد و در اسرع زمان به موارد اعلامی رسیدگی خواهیم کرد.

کد خبر 371052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.