لزوم پیش‌بینی ستادهای سفر اصفهان برای موج ناپایدار جوی در هفته جاری

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ایجاد موج ناپایدار در استان اصفهان از روز یکشنبه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بارش‌ها ستاد خدمات سفر اصفهان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه فروش صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، با بیان اینکه با همکاری همه دستگاه های استان اصفهان سفر مسافران نوروزی تسهیل می‌شود، اظهار کرد: در این راستا ۲۶ دستگاه اجرایی در استان همراه شهرداری اصفهان هستند و ساماندهی سفرها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که ارائه خدمت به مسافران از سوی شهرداری، نوروز امسال با کیفیت‌تر شده است، گفت: ۱۰ هزار نیروی امدادی اعم از نیروهای راهداری، آب، برق و گاز در سطح استان همراه مسافران هستند تا سفری ایمن و بدون حادثه در اصفهان برای آنها رقم بخورد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن ابراز همدردی با هموطنان در استان‌های شمالی کشور که با سیلاب مواجه شده اند، تصریح کرد: خودروهای امدادی ما در استان اصفهان آماده باش هستند تا در صورت نیاز به استان‌های شمالی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا سه‌شنبه یک موج ناپایدار در غرب، شمال غرب و جنوب استان خواهیم داشت، گفت: در مناطق غربی استان بارش ها به صورت برف خواهد بود و در شرق نیز با طوفان‌های لحظه ای روبرو می‌شویم؛ کاهش دما در استان اصفهان نیز از روز دوشنبه و سه شنبه آغاز می‌شود. بنابراین ستادها باید خود را با این شرایط آماده و پیش بینی های لازم را داشته باشند.

شیشه فروش ادامه داد: باید در شهر اصفهان به منظور کاهش ترافیک و باز شدن گره‌های ترافیکی ناوگان عمومی را تقویت کنیم که فعالیت مترو در روزهای نوروز یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در این زمینه بود.

کد خبر 371050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.