امینی: درصددیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان گفت: میزبانی شایسته از گردشگران باعث می‌شود در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

رسول امینی در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قبل از نوروز بر اساس شرح وظایف کمیته امنیت و حراست از ستادهای هدایت و اسکان و محل‌های اسکان مسافران نوروزی مانند باغ فدک و ورزشگاه‌ها بازدید کردیم تا موارد لازم بررسی شود.

وی افزود: تا به امروز مورد خاص تخلفی مشاهده یا گزارش نشده است. امیداریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان‌مان باشیم و برای آنها خاطره بسیار خوبی ایجاد کنیم تا آنها با تجربه خوب و در کمال صحت و سلامت اصفهان را ترک کنند.

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان ادامه داد: همین میزبانی باعث می‌شود رویکرد گردشگران به اصفهان تغییر کند و در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

امینی با اشاره به اقدامات انجام شده در باغ فدک تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته را بررسی کردیم و سعی کردیم نقص‌ها رفع شود. در این راستا در باغ فدک اطراف باغ دریاچه نرده‌کشی شد و سیستم‌های روشنایی کمپینگ گردشگری بهینه‌سازی شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته عمده مسافران در باغ فدک متمرکز بودند. امسال با اقدامات صورت گرفته مسافرانی که از سمت جنوب وارد اصفهان می‌شوند برای اسکان به ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر و برخی خوابگاه‌های دانشجویی در جنوب اصفهان هدایت شدند ضمن اینکه با شهرهای اطراف مانند شاهین‌شهر، نجف آباد و بهارستان نیز هماهنگی‌ شد که مسافران در آنجا استقرار یابند.

کد خبر 371048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.