آغاز بارش‌های بهاری در شهرضا و دهاقان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان طی امروز و فردا گفت: بعد از ظهر امروز شهرضا و دهاقان بارانی است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار بر استان از بعد از ظهر امروز اظهار کرد: بر این اساس در برخی  مناطق استان از جمله شهرستان‌های دهاقان و شهرضا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی طی امروز و فردا، افزود: طبق پیش بینی‌ها از روز یکشنبه برای مناطق غربی استان بارش برف و باران آغاز خواهد شد و به تدریج این سامانه بارشی به مناطق مرکزی استان نفوذ می کند.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان با بیان اینکه روز دوشنبه برای بیشتر مناطق استان بارندگی پیش بینی می شود، ادامه داد:  بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده به ترتیب ۱۸ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 371041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.