اعزام تجهیزات و نیرو به مناطق سیل‌زده آق‌قلا

شهردار گرگان از اعزام تجهیزات و نیرو به مناطق سیل‌زده آق‌قلا خبرداد و گفت: کمک و خدمت‌رسانی به شهروندان سیل‌زده تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: از لحظات نخست وقوع سیلاب در آق‌قلا و احساس نیاز به کمک، تمامی تجهیزات و نیروهای مورد نیاز به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز جابجایی مردم از مناطق سیل زده به نقاط امن، چهار دستگاه اتوبوس به منطقه اعزام شد که در حال انتقال حادثه دیدگان به مناطق امن به خصوص محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان برای اسکان موقت این حادثه دیدگان است.

شهردار گرگان تصریح کرد: تیمی کامل و مجهز آتش‌نشانی گرگان، یک دستگاه لودر، دو دستگاه مینی‌بوس، دو دستگاه کمپرسی نیز به منطقه اعزام شده است.

دادبود خاطر نشان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و لزوم استفاده از قایق برای امدادرسانی و جابه جایی تجهیزات و نیرو، دو دستگاه قایق نیز به منطقه اعزام شده است.

وی با اشاره به تلاش برای فراهم کردن شرایط اسکان حادثه دیدگان توسط شهرداری گرگان، افزود: اعزام تجهیزات و نیرو ادامه دارد و و تا آخرین لحظه‌ای که بتوانیم برای امدادرسانی در خدمت مردم خواهیم بود.

کد خبر 371031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.