تحقق شعار "رونق تولید" باید سرلوحه آحاد جامعه قرار گیرد

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار سال باید ظرف مدت دو ماه آینده دولت بر پایه رونق تولید برنامه‌هایی را تنظیم کند و به مجلس بیاورد که مجلس این برنامه‌ها را برای رسیدگی در اولویت قرار دهد تا کارها به صورت جهادی انجام شود.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان "رونق تولید" اظهار کرد: راه حل مشکل اقتصادی کشور پرداختن به موضوع رونق تولید بوده تا مسأله اشتغال کشور که امروز از بزرگترین معضلات کشور است، برطرف شود.

وی افزود: دولت و مجلس و ارکان مختلف نظام باید با انسجام، وحدت و برادری دست به دست هم دهند تا در راستای تحقق شعار سال نسبت به میزان افزایش تولید از ظرفیت و پتانسیل‌های داخلی کشور استفاده کنند، باید موضوع رونق تولید در داخل کشور مدیریت شود تا در انتهای سال ۹۸ یک شرایط بسیار متفاوتی با ابتدای سال ۹۸ داشته باشیم تا نرخ بیکاری به یک عدد تک رقمی برسد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر مسئولان به جای اینکه مشکلات کشور را به یکدیگر ربط دهند و به دنبال تفرقه افکنی و انتقاد از یکدیگر باشند بیایند در برنامه‌ ریزی‌ها همفکری کنند، قطعأ موضوع رونق تولید حل شدنی است.

وی افزود: برای این‌که شرایط بهتری را برای مردم که از معیشت و شرایط به هم ریخته اقتصادی و عدم تأمین کالاهای اساسی رنج می‌برند فراهم کنیم باید اخوت و برادری در بین مسئولان ایجاد شود تا بحران اقتصادی را برطرف سازیم.

بختیار با بیان این‌که شعار  "رونق تولید" باید سرلوحه  آحاد مختلف جامعه قرار گیرد و هر کس نقش خودش را ایفا کند، افزود: برای تحقق شعار سال باید ظرف مدت دو ماه آینده دولت بر پایه رونق تولید برنامه‌هایی را تنظیم کند و به مجلس بیاورد تا مجلس این برنامه‌ها را برای رسیدگی در اولویت قرار دهد و کارها به صورت جهادی انجام شود.

در سال ۹۸ طرح تقسیمات استانی مطرح نخواهد شد

وی با اشاره به طرح تقسیم شدن استان اصفهان به دو استان شمالی و غربی گفت: طرح تقسیم شدن استان اصفهان به شمالی و غربی مطرح شده است، اما در سال ۹۸ با توجه به مسائل مهم‌تری که در کشور وجود دارد هر گونه طرحی که در زمینه تقسیمات استانی باشد دنبال نخواهد شد تا در یک فرصت مناسب و با مطالعه دقیق و بهتر به آن بپردازیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۹۸ اولویت اصلی پرداختن به موضوع اقتصاد کشور و معضل گرانی است، با اتحاد و انسجام استانی با مرکزیت اصفهان کارهای اداری دنبال می‌شود.

کد خبر 371030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.