۹۵ درصد ظرفیت باغ فدک در دومین شب فروردین تکمیل شد

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان فکر می‌کنند فقط شهرداری باید در بحث اسکان، مسافران را هدایت کند، در صورتی که شهرداری متولی این امر نیست، بلکه وظیفه تسهیل‌گری دارد.

حسین امیری در حاشیه بازدید از کمپ باغ فدک در گفت و گو خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوای شهر اصفهان پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده تعداد مسافران بیشتری وارد این کلانشهر شوند؛ البته ستاد خدمات سفر پیش بینی اسکان ۱۸۰ هزار مسافر را در ایام نوروز کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اسکان در شهر گفت: از ظرفیت‌های متفاوتی در سطح شهر مانند هتل‌ها، میهمان‌پذیرها،  مدارس، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی، فضاهای آموزشی برخی دانشگاه‌ها و در نهایت باغ فدک استفاده می‌کنیم. ۹۵ درصد از ظرفیت باغ فدک در شب دوم فروردین ماه تکمیل شد و همچنین ۹۵ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت‌ هتل‌ها و مهمانسراها نیز تکمیل است.

وی با بیان اینکه امسال از ظرفیت سالن‌های ورزشی نیز استفاده کردیم، خاطرنشان کرد: شب گذشته ظرفیت خوابگاه دانشگاهی هشت بهشت نیز تکمیل شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان فکر می‌کنند فقط شهرداری باید در بحث اسکان، مسافران را هدایت کند، در صورتی که شهرداری متولی این امر نیست، بلکه وظیفه تسهیل گری دارد در حقیقت شهرداری باید کمک کند بخش خصوصی و بخش‌های دیگر به کار ورود کنند.

امیری افزود: ظرفیت خوبی در شهر وجود دارد اما دیگر دستگاه‌ها باید با شهرداری همکاری بیشتری کنند برای مثال دانشگاه فضای خوابگاهی و آموزشی را فقط در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهد و یا مدارس به همین شکل، این مسئله باعث می‌شود تا بخش بزرگی از مسافران در اسکان به مشکل بخورند، رفع این معضل نیز نیازمند همکاری بیشتر دیگر دستگاه‌ها است.

کد خبر 371020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.