کمک به ۹۹۲ نفر در حوادث دو روز اول فروردین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکنون در قالب طرح امداد و نجات نوروزی، ۱۰۱ حادثه را تحت پوشش خود قرار داده است.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی ۹۸ از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان تا روز ۲ فروردین ۹۸، در قالب این طرح ۱۰۱ حادثه را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح نوروزی ۹۹۲ حادثه دیده تحت پوشش اقدامات نجات بخش قرار گرفته‌اند، افزود: در این مدت، ۳۹ حادثه جاده‌ای و ترافیکی اتفاق افتاده که این میزان بیشترین فراوانی را در انواع حوادث به خود اختصاص می‌دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در طول این مدت هشت مورد عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۲۴۲ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۲۰ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم و مسافران تقاضا می‌شود در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 371015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.