توزیع محدود شکر در آستانه ایام نوروز

نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان قند و پولک و نبات اصفهان گفت: به دلیل درنظر نگرفتن حجم تقاضای مشتری ها در ایام نوروز احتمال کمیاب شدن محصولات شکر پایه مربوط به واحد های صنفی این اتحادیه وجود دارد.

مرتضی محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه میزان محدودی از شکر در اختیار اتحادیه و واحد های صنفی درآستانه ایام نوروز قرار گرفته است، اظهار کرد: ۴۲۵ تن شکر در اختیار واحد های صنفی شکر پایه اصفهان گرفته است و ۱۰۰ تن شکر نیز در اختیار کارگاه های تولید قند و پولک و نبات قرار گرفته است.

وی افزود: عرضه شکر سهمیه بندی شده در بازار قند و پولک و نبات تاحدودی به بازار رونق داده و تولید را از حالت توقف خارج کرده است.

نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان قند و پولک و نبات اصفهان اظهار کرد: نظارت کامل و دقیقی بر قیمت محصولات عرضه شده در بازار وجود دارد و تخلف در عرضه هر یک از محصولات، منجر به برخورد با واحد متخلف می شود.

محمودیان با بیان اینکه قیمت‌ها در آستانه نوروز افزایش نداشته است، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید محصولات واحدهای صنفی این اتحادیه، افزایش قیمت در این حوزه در ایام نوروز نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: البته بازار نیز دیگر کشش افزایش قیمت بیشتر را ندارد زیرا توانایی مردم برای خرید مایحتاج و ضروریات هم کاهش یافته است.

کد خبر 371006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.