یاردوستی: تمهیدات امنیتی برای آسایش مسافران پیش بینی شده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: برای اماکن تفریحی همانند باغ فدک، مکان های گردشگری خاص و حاشیه زاینده رود تمهیدات مناسب امنیتی را در نظر گرفته ایم.

سرهنگ حسن یاردوستی در حاشیه بازدید از کمپ باغ فدک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئول حفظ آسایش و امنیت مسافران نورزی در اصفهان است، تمام نیرو های انتظامی شهرستان اصفهان از چند روز قبل از سال تحویل در آماده باش کامل بودند تا بتوانیم سرویس دهی مطلوبی به همه هموطنان استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه نیروی انتظامی در ایام نوروز  پیشگیری از سرقت و ایجاد نظم اجتماعی در سطح شهر اصفهان است، تصریح کرد: در این زمینه پلیس های تخصصی، پلیس راهور و کلانتری‌ها همگی برای آسایش شهروندان همکاری می کنند امیدوارم ۱۵ رور نوروز را بدون هیچ گونه حادثه ای طی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در پاسخ به این سوال که یکی از مهم ترین مسائل امنیتی برای مسافران سرقت است و نیروی انتظامی چه کاری را برای جلو گیری از سرقت انجام داده است؟ گفت: برای اماکن تفریحی همانند باغ فدک، مکان های گردشگری خاص و حاشیه زاینده رود تمهیدات مناسب امنیتی را در نظر گرفته ایم. گشت های پیاده و موتوری در روز و شب مستقر هستند تا امنیت مسافران را تضمین کنند.

یار دوستی با بیان اینکه بر روی ورود افراد در باغ فدک نظارت ویژه وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ورود افراد سابقه دار به مجموعه باغ فدک جلو گیری می شود و افراد مجرد اجازه ورود به این مجموعه را ندارند. تا به امروز دوم فرودین ماه هیچ گونه اعلام سرقتی در باغ فدک وجود نداشته است که امیدوارم در طول ایام نوروز شرایط به همین گونه باشد.

کد خبر 370990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.