مهمترین وظیفه دولتمردان گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: بزرگترین و مهمترین وظیفه دولتمردان کشور خدمت کردن و گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۹۸ که در جوار آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) برگزار شد، گفت: سال ۹۸ سال فرصت ها است زیرا تحقق شعار امسال " رونق تولید" موجب ایجاد تحول در بخش های مختلف، افزایش اشتغال،  رفع مشکلات معیشتی، اصلاح نظام بانکی و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد.

امام جمعه بادرود افزود: سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت ها و گشایش برای ملت مقاوم ایران است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال ۹۷ نقشه های فراوانی را برای نابودی ایران اسلامی کشیده بودند که به لطف و عنایت حق تعالی و امام زمان(عج) ملت بزرگوار ایران به معنای واقعی کلمه خوش درخشیده و با حضور خود در صحنه، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند. 

قاسمی با اشاره به آغاز سال نو و ورود مسافران و مهمانان نوروزی به شهر زیارتی بادرود و آستان مقدس آقا علی عباس (ع) یادآور شد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای پذیرایی مناسب از مسافران نوروزی از سوی همه مسئولان و حتی اقشار مختلف مردم نیز ضروری است.

وی گفت: این ایام بهترین فرصت در راستای معرفی فرهنگ غنی و همچنین ظرفیت‌های بالقوه و مهمان نوازی مردم این منطقه کویری است و همه ما باید از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر بادرود به مسافران نوروزی استفاده کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: حضرت زینب الگوی صبر و استقامت و تحمل سختی و مصیبت‌ها است، آن حضرت در سخت‌ترین شرایط حکیمانه ترین و مدبرانه‌ترین اقدام را انجام داد.

کد خبر 370979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.