عزت و سربلندی ایران در سایه حمایت از رونق تولید میسر می‌شود

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: عزت و سربلندی ایران در سایه حمایت همه جانبه از رونق تولید میسر می‌شود

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم مشهد، با بیان اینکه  هرگاه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کردیم راه کشور از مسیر توسعه و سربلندی گذشته است، گفت: هر زمانی که به نسخه‌های غربی‌ها روی بیاوریم، به سمت رخوت، رکود و حتی عقب گرد، حرکت نموده‌ایم.

وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از رونق تولید یکی از کلید واژه‌های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم مشهد بود، تاکید کرد: عزت و سربلندی ایران در سایه حمایت همه جانبه از رونق تولید میسر می‌شود، لذا باید با تلاش مضاعف برای خودکفایی اقتصادی، کشور را از مشکلات بیرون آورد.

 امام جمعه نطنز گفت: مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامیدند، اگر تولید رونق پیدا کند، اقتصاد کشور شکوفا شده و ارزش پول ملی بالا می‌رود و جوانان ما شاغل خواهند شد، مسئولان باید مسئولیت پذیر باشند و در سال ۹۸ شاهد رونق اقتصادی و تولید باشیم.

امینی افزود: مشکل اساسی کشور همچنان مشکل اقتصادی است و باید این مشکل حل شود، بخشی از این معضلات به دلیل مدیریت‌های نادرست و ضعیف است، که باید جبران شود و بخشی از این مشکلات نیز به دلیل تحریم‌ها است.

وی با بیان اینکه ضعف‌های مدیریتی باید اصلاح شود، گفت: کسی که سکان اجرایی کشور را به دست دارد باید هوشیار و بیدار باشد و به فکر حل معضلات اقتصادی جامعه باشد.

خطیب نماز جمعه نطنز بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانشان از بعضی مسئولان که مشکلات اقتصادی را نتواستند کنترل کنند و نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را پیاده نکردند گلایه داشتند، گفت: مسئولان باید به منویات مقام معظم رهبری عنایت بیشتری داشته باشند.

امینی در ادامه گفت: مردم در کنار مسئولان هستند و با درایت باید برای رونق تولید در کشور برای سال ۹۸ تلاش شود که این مهم جز در سایه تکیه بر توان داخلی میسر نخواهد بود.

وی در ادامه خطبه با بیان اینکه خیل عاشقان الهی در ماه رجب مهمان نعمات الهی هستند، گفت: از مسئولان شهرستان که زمینه‌ساز برگزاری با شکوه مراسم اعتکاف شدند، تقدیر می‌کنیم.

 امام جمعه نطنز افزود: اعتکاف، این فریضه عبادی، در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و همچنین حضور پرشور جوانان در این مراسم معنوی از دستاوردها و از رویش‌های انقلاب است که شاهد آن در سطح شهرستان هستیم.

امینی به عید نوروز و حضور مسافران  در سطح شهرستان نیز اشاره کرد و بیان کرد: این روزها نطنز میزبان زائران و مسافران نوروزی است، لذا باید مسئولان خدمات سفر زائران نوروزی را هر چه بهتر و بیشتر تسهیل کنند.

کد خبر 370975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.