گلابی: اولین شب سال بدون حادثه سپری شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته ۲۷۵ گاز پیک نیک از چادر مسافران اسکان یافته در باغ فدک و ۱۰ کپسول گاز از چادر مسافران در ورزشگاه سپاهانشهر خارج و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شامگاه نخستین روز از فروردین ماه سال جاری در کمپ گردشگری فدک ۱۷۰۰ چادر و در ورزشگاه سپاهانشهر ۱۴۰ چادر توسط مسافران نوروزی برپا شد.

وی با بیان اینکه باغ فدک یکی از مکان‌هایی است که باید دائما تحت مراقبت باشد، گفت: خوشبختانه شب گذشته حادثه‌ای در باغ فدک برای مسافران اتفاق نیفتاد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: نوروز امسال برای نخستین بار با آموزش سه ماهه سطح یک، دو و سه، آتش نشانان داوطلب همراه با نیروهای کادر و وظیفه به صورت سه شیفت در باغ فدک حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: هر شب تعداد ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند.

گلابی با بیان اینکه شب گذشته هشت مورد حادثه در سطح شهر رفع خطر و ۹ مورد حریق اطفاء شده است، گفت: با توجه به اینکه مقرر شده نوروز ۹۸ آب در بستر زاینده رود جاری شود، نیروهایی در سرتاسر مسیر رودخانه مستقر و اکیپ غواصی و حوادث در حاشیه زاینده رود گشت‌زنی می‌کنند.

کد خبر 370954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.