تکمیل ۶۵ درصد از ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته ۶۵ درصد از کل ظرفیت اسکان تکمیل شد و آمار ورود مسافران به شهر اصفهان افزایش چشمگیری پیدا کرد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته کل ظرفیت مدارس و نزدیک به ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌های شهر تکمیل شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به بازگشایی آب در بستر زاینده رود، ماندگاری گردشگران بیش از دو روز باشد، از این رو با توجه به حجم بالای ورود گردشگران تمام ظرفیت‌ها برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جهت نظرسنجی از شهروندان و گردشگران با رویکرد اقامت در محل کمپینگ باغ فدک و مراکز اقامتی انجام شده، البته سال گذشته بیش از ۸۰ درصد مسافران نوروزی از اقامت خود در این شهر اعلام رضایتمندی کردند.

وی با اشاره به فعال‌سازی سامانه ایرزروینگ (رزرو اینترنتی منازل) برای منازل استیجاری و اماکن اقامتی، تصریح کرد: این سامانه در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد که عدم سرگردانی مسافران، کاهش ترافیک و اسکان راحت‌تر مسافران از مزایای استفاده از این سامانه است.

مرادی با بیان اینکه ستادهای هدایت برای اطلاع رسانی به گردشگران فعال شده است، افزود: به شهروندانی که تمایل به اجاره دادن منزل خود برای اقامت گردشگران دارند، اطلاع‌رسانی لازم مبنی بر مراجعه به واحدهای صنفی مشاور املاک در سطح شهر  و توصیه مبنی بر عدم مراجعه به افراد غیر مجاز جهت اجاره منزل انجام شده است.

کد خبر 370950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.