رشد ۵۲ درصدی بازدید از آثار تاریخی نسبت به سال گذشته

فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از رشد ۵۲ درصدی بازدید از آثار تاریخی و ۴۸ درصد اقامت در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ ظهر امروز ۱ فروردین، فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: تحلیل آمارهای موجود حاکی است تا پایان روز ۲۹ اسفند سال گذشته، تعداد ۲۰۵ هزار و ۷۴۷ نفر به مدت یک شبانه روز در پهنه استان اصفهان اقامت کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: در طی همین مدت تعداد ۲۷۴ هزار و ۴۶۷ نفر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید به عمل آورده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: در طی این مدت تعداد ۹۷ هزار و ۹۲۱ نفر در شهر اصفهان اقامت کرده و تعداد ۴۸هزار و ۱۹۸ گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان اصفهان بازدید نموده اند.

الهیاری همچنین خاطر نشان کرد: تحلیل آمارهای موجود از سطح استان در مقایسه با سال قبل آمار اسکان ۴۸ درصد و آمار بازدید ۵۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین ادامه داد و گفت: آمارها حاکی است که رشد اقامت و رشد بازدید از جاذبه ها نیز در شهرستان اصفهان به ترتیب ۹ و ۷ درصد رشد داشته است.

کد خبر 370933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.