خط و نشان دادستان پردیس برای مدیران متخلف/ورزشکاران عرب با پرواز ثانوی به شیراز می‌آیند

در بسته خبری امروز از توزیع ۱۰۴ تن گوشت، شکر و مرغ در ابرکوه تا ورود فولاد مبارکه به صنعت نفت و گاز و تخریب ۶۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای مرکزی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بیش از ۱۰ هزار نفر در مساجد استان یزد معتکف شدند

یزد: حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از میزبانی ۱۴۹ مسجد برای اعتکاف رجب ۱۴۴۰ با حضوربیش از ۱۰ هزار نفر در سراسر استان یزد خبر داد.

بیش از ۴۰۰ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی مهریز

یزد: احمد آخوندی، شهردار مهریز با درخواست از مردم در حفظ اموال عمومی و منابع طبیعی، گفت: در سال ۹۷ بیش از ۴۰۰ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی مهریز انجام شده است.

توزیع ۱۰۴ تن گوشت، شکر و مرغ در ابرکوه

یزد: محمد هاتفی اردکانی، رییس اداره صنعت معدن و تجارت ابرکوه از توزیع ۱۰۴ تن گوشت، شکر و مرغ در ابرکوه خبر داد و گفت: تاکنون هیچ‌گونه کمبودی در رابطه با کالاهای اساسی در شهرستان وجود نداشته است.

*********************************************************************************

افزایش ۱۰ درصدی حجم سفرها در استان اصفهان

اصفهان: مهدی خضری، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان در خصوص میزان ترددها در نوروز سال ۹۸ اضافه کرد: طبق آمار و شمارش دستگاه‌های تردد شمار، با شروع سفرهای نوروزی سال ۹۸ با افزایش ۱۰ درصدی حجم سفرها مواجه بوده‌ایم، نیروی‌های راهداری و هلال احمر با آمادگی کامل در جاده‌ها برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان آماده‌اند و تا این لحظه حادثه‌ی خاصی را در جاده‌های استان شاهد نبوده‌ایم.

طرح تشکیل استان «اصفهان غربی» موضوعیت ندارد

اصفهان: اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: بر اساس طرح ارائه شده به مجلس صحبتی مبنی بر تشکیل استان سوم یا اصفهان غربی که ۴ شهرستان حوزه انتخابیه ما در آن قرار بگیرند، وجود ندارد و مرکزیت گلپایگان بر آن صحت ندارد.

ورود فولاد مبارکه به صنعت نفت و گاز

اصفهان: حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین گفت: در برنامه‌های سال ۹۸ نیز تولید محصولات را در پیش خواهیم داشت و این نوید را می‌دهیم که در سال جدید، تولید ورق‌های جدید و ورق‌های مخصوص گازترش که نیاز مهم صنعت نفت و گاز کشور است، در دستور کار شرکت قرار گیرند.

*********************************************************************************

کاهش ۷۰ درصدی مصدومان چهارشنبه آخر سال در قم

قم: سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان قم از با اشاره به پیش بینی افزایش ۲ برابری مسافران نوروزی در قم، از بکارگیری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی پلیس در بخش‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز خبر داد.

رادیولوژی پیشرفته بیمارستان شهید بهشتی قم راه اندازی شد

قم: ابوالفضل ایرانی خواه، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، در خصوص دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید بهشتی گفت: این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان خریداری شده که جزو پیشرفته ترین دستگاه ها به شمار می‌رود.

اجرای ۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در قم

قم: محمود نوربخش، رییس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: امسال ۳۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان قم داشتیم که سه پروژه به پایان رسید.

**********************************************************************************

تخریب ۶۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر

تهران: یونس اسدی مقدم،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت: با تخریب ۶۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز بیش از ۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزاد شد.

خط و نشان دادستان پردیس برای مدیران متخلف

تهران: علیرضا آقاجری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت:ضمن برخورد با متخلف و افرادی که اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز می‌کنند حتماً با مسؤول و رئیس اداره متولی که با متخلفان این نوع ساخت‌وسازها همکاری داشته‌اند نیز برخورد می‌شود.

احداث پارک‌ معلولان در پرند

تهران: فریبا مرادپور، رییس شورای اسلامی شهر پرند گفت: بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری پرند ۱۰۷ میلیارد تومان است و نسبت به سال ۱۳۹۷، حدود ۴۷ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

*********************************************************************************

ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین است

البرز: رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان از ترافیک سنگین جاده کرج – چالوس و بارش سنگین برف در دهانه جنوبی تونل کندوان خبر داد.

ریزش سنگ جاده کرج به چالوس را مسدود کرد

البرز: مهرداد جهانی، مدیرکل اداره حمل و نقل جاده ای استان البرز از ریزش کوه در محور کرج به چالوس خبر داد و گفت: گروهی با هدف پاکسازی مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در البرز

البرز: حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و تشکیل گشت‌های تلفیقی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها باهدف پیشگیری از جرایم در باغ تالارها و رستوران‌ها در البرز اجرای می شود.

*********************************************************************************

جریمه ۴۶۰ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک در قزوین

قزوین: محمود احمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۴۶۰ میلیون ریالی عامل قاچاق ۲۸۰ ثوب انواع کت و شلوار خبر داد.

معدن مس طارم اوایل سال آتی رسماً افتتاح می‌شود

قزوین: منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه معدن مس طارم در حال حاضر مشکل چندانی ندارد و مرحلهٔ تولید آزمایشی خود را می‌گذراند گفت: اوایل سال آتی معدن مس طارم رسماً افتتاح خواهد شد.

مصدومیت ۱۱۲ نفر در چهارشنبه پایانی سال قزوین

قزوین: مهدی حسینی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی با اشاره به مصدومیت ۱۱۲ نفر در چهارشنبه پایانی سال گفت: از این تعداد ۱۱ نفر عابر و تماشاگر بودند.

*********************************************************************************

امدادرسانی به ۱۱۳۸ نفر در حوادث برف و کولاک سمنان

سمنان: حسن شکراللهی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به هزار و ۱۳۸ نفر در حوادث برف و کولاک در این استان خبر داد و گفت: ۹۵ امدادگر به‌طور روزانه در خدمت مردم در استان هستند.

اسباب‌کشی نوروزی در سمنان فقط با مجوز پلیس

سمنان: محمداسماعیل حداددباغی، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان از ممنوعیت اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز در این استان بدون مجوز پلیس خبر داد.

برپایی نشست‌هایی با وزیر نیرو برای آغاز هر چه سریع‌تر انتقال آب دریای خزر

سمنان: علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان از برپایی نشست‌هایی با وزیر نیرو برای آغاز هر چه سریع‌تر انتقال آب دریای خزر به استان سمنان طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

**********************************************************************************

مرکز شتاب‌دهنده پرسیس ژن در شیراز راه‌اندازی شد

فارس: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دو سال آینده ۵۰ فارغ‌التحصیل رشته پزشکی و داروسازی در این مرکز در زمینه‌های ساخت داروهای ضد سرطان، تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی گیاهی، مکمل‌های گیاهی و ضد پوکی استخوان با بهره‌گیری از ظرفیت گیاهان دارویی در فارس فعالیت می‌کنند.

ورزشکاران عرب با پرواز ثانوی به شیراز می‌آیند!

فارس: کاوه باشتی، رییس هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: شیراز قطب توریسم درمانی است اما ورزشکاران حوزه خلیج فارس برای درمان با پرواز ثانوی به این شهر می آیند!

عمل تعویض مفصل لگن در بیمارستان فیروزآباد

فارس: یوسف زارع خفری، سرپرست تیم جراحی مفصل لگن بیمارستان قائم (عج) فیروزآباد گفت: در عمل جراحی جایگزینی لگن، جراح غضروف و استخوان از بین رفته را از مفصل لگن برداشته و آن را با اعضای مصنوعی جایگزین می‌کنند.

کد خبر 370932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.