تردد خروجی از محورهای مواصلاتی اصفهان ۱۸ درصد افزایش یافته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: حجم تردد خروجی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸ درصدی را ثبت کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در آئین استقبال راهداران کوچک از مسافران نوروزی در پلیس راه شهرستان مبارکه، اظهار کرد: همه نیروهای انسانی راهداری و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعم از ماشین آلات ،تابلوهای اطلاع رسانی و ... برای ایجاد یک سفر خوش و بی خطر برای مردم عزیز ایران بسیج شده است.

وی با تشریح آمار تردد وسایل نقلیه  در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ادامه داد: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته روند تردد در ورود و خروج مسافران از استان اصفهان افزایش محسوسی داشته است.

استقبال راهداران کوچک از مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان به اینکه حجم تردد خروجی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸ درصدی را ثبت کرده است، تصریح کرد: تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه تا روز گذشته نیز  ۵۲۸ هزار و ۴۶۸ دستگاه خودرو ثبت شده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل  چهار صدم درصد رشد از خود نشان می دهد.

وی از مردم عزیز ایران خواست با رعایت کامل قوانین و نکات ایمنی سفری ایمن و خوش را برای خود وخانواده هایشان رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مراسم استقبال از مسافران نوروزی باحضور "همیاران راهداری"  با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانده پلیس راه استان اصفهان و سایر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم راهداران کوچک با تقدیم گل و بروشورهای ایمنی به مسافران ضمن آرزوی سفری خوش برای مردم آنها را به رعایت قوانین و یک رانندگی ایمن دعوت کردند.

کد خبر 370931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.