تله کابین صفه و بولینگ های شهر اصفهان مجهز به قطعات داخلی شدند

مدیر توسعه و فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از تولید دو قطعه بول ویل در تله کابین صفه و پین های بولینگ در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این موفقیت که با توان متخصصان داخلی رقم خورده است، سبب کاهش هزینه های شرکت شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رضا صدری با بیان به اینکه اولین هدف شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از ساخت دو قطعه در این شرکت حمایت از توان متخصصان داخلی بوده است، اظهار کرد: با تکیه بر توان داخلی توانستیم دو قطعه بول ویل در خط تله کابین صفه و پین های بولینگ را در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان تولید کنیم.

وی ادامه داد: خرید بول ویل از خارج برای ما حدود دو میلیارد تومان هزینه داشت اما در حال حاضر و در شرایطی که هنوز به تولید انبوه نرسیده ایم، هزینه ساخت این قطعه به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است. با دریافت سفارشات برای تولید قطعا این هزینه هم کاهش بیشتری خواهد یافت.

مدیر توسعه و فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان تصریح کرد: برای تولید هر پین بولینگ هم حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه صرف شده است که اگر می خواستیم این قطعه را خریداری کنیم این هزینه به ۶۰۰ هزار تومان افزایش می یافت.

وی افزود: با تولید انبوه این قطعه هزینه تولید هم برای ما قطعا کاهش خواهد یافت. در حال حاضر با رونمایی از بول ویل تله کابین صفه پیشنهاداتی از تهران برای همکاری در ساخت بول ویل داشته ایم که در مرحله مقدماتی است.

صدری افزود: برای تولید این قطعات از نیروهای فعلی شرکت و برخی کارگاه های سطح شهر اصفهان استفاده کرده ایم و نیازی به جذب نیروی جدید به شرکت برای این طرح نداشتیم.

کد خبر 370927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.