حضور ۲۵ هزار مسافر در آستان آقاعلی عباس(ع)

نطنز- رییس هیئت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود گفت: آیین تحویل سال ۹۸ با حضور بیش از ۲۵ هزار زائر و مسافر از شهرهای دور و نزدیک همراه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در این بارگاه مطهر برگزار شد.

حسین سپهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تحویل سال نو در صحن مطهر آقا علی عباس (ع) گفت: آیین تحویل سال ۹۸ بامداد پنج شنبه اول فروردین در فضایی معنوی در کنار بارگاه مطهر امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود و با حضور بیش از ۲۵ هزار زائر و مسافر از شهرهای دور و نزدیک همراه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در این مکان مقدس برگزار شد.

رییس هیئت امنای آستان مقدس آقا علی عباس (ع) اظهار کرد: یکی از برنامه های طرح آرامش بهاری، برگزاری آیین تحویل سال نو است که با حضور زائران و مسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی برگزار می شود.

وی قرائت قرآن، دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع) عطر افشانی و گل‌آرایی مزار شهدای گمنام، نقاره زنی و پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های تحویل سال نو در این بقعه متبرکه بر شمرد.

سپهری افزود: در ایام تعطیلات نوروزی جهت اقامت و اسکان مسافران، زائرسرا و سوییت و هتل پیش بینی شده و در صحن مطهر نیز امکان اسکان زائران به طور موقت با چادر تدارک دیده شده است.
وی به راه اندازی خیمه های معرفت اشاره کرد و گفت: خیمه ها امسال با برنامه های ویژه مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره دینی و اعتقادی، تبلیغ چندرسانه ای ویژه پدران و مادران در زمینه حجاب و تهاجم فرهنگی برپا می شود.

به گزارش ایمنا، هر سال در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۳۵۰ هزار زائر و مسافر نوروزی جهت زیارت و گذراندن اوقات فراغت به همراه خانواده به بارگاه مطهر اقاعلی عباس (ع) بادرود سفر می کنند.

کد خبر 370918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.