پیام تبریک شهردار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال ۹۸

شهردار اصفهان در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، در پیام قدرت الله نوروزی آمده است:

به نام هستی آفرین بی همتا

یک اتفاق نو؛ این رمز دلگشای بهار است. همه هستی بهار در این واژه خلاصه می‌شود؛ همه فلسفه بهار همین است. تازگی، طراوت و نو شدن.

بهار، فصل نو و روزگار نو است؛ هر جا که باشد؛ هر زمان که اتفاق بیفتد! گاه‌وبیگاه می‌تواند از میانه تقویم بر ما حلول کند، عقربه‌ها و تقویم‌ها را درنوردد، جایی بیرون‌تر از حصار روز و ماه و سال، به سراغمان بیاید. اما باید باشد... از پس این همه تکرار شب و روز باید بهاری باشد که گرد و غبار بزداید از تن لحظه‌ها، روز و روزگار را نو کند و کلید طراوت و تازگی بچرخاند بر قفل درهای به هم پیوسته زمان؛ فرصت تغییر و نعمت امید را باید از بهار به عاریه گرفت برای عبور از فواصل روزها.

در اصفهان، در سالی که گذشت با همین توشه، مسیر را طی کردیم و اتفاق‌های نو رقم زدیم. اتفاق‌هایی که لذت باور و تحققشان، امید آینده است و انگیزه ادامه راه؛ اکنون بر درگاه سال نو ایستاده‌ایم و به لطف خداوند، مشارکت شهروندان و دوستداران اصفهان، چشم دوخته‌ایم برای ساختن فردایی که برای اصفهان متصوریم؛ اصفهانی زیبا و آرام، تکیه داده به گنجینه میراث کهن و تاریخ و هنر بی‌نظیرش و در تلاش برای ساختن گنجینه‌هایی از امروز که باید برای آیندگان و فردا به ودیعه بگذارد؛ شهری با نشاط، سرزنده و پویا، شهری با هوای پاک، با زاینده رود جاری... شهری برخوردار از نعمت شهروندانی فهیم و آگاه که احساس تعلق و همراهی‌شان، بزرگ‌ترین سرمایه مدیران شهری است.

بهار، بهترین بهانه برای آغازهای دوباره است و در این آغاز، بار دیگر از قادر متعال، از هستی بخش یکتا، نیرو و توان برای ساختن شهر و فردایی بهتر را طلب می‌کنیم؛ باشد که سخاوت و طراوت بهار، جان مایه روزهایمان باشد.

مقدم همه مسافران و گردشگران عزیزی که اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، گرامی داشته و سال و روزگار خوشی را برای همه آنان آرزومندیم. همچنین تلاش همه آنانی که اصفهان را برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی مهیا کردند، ارج نهاده و به همه آنان خداقوت می گوییم.

امید که برای این شهر و همه شهروندانش، برای این کشور و همه مردمانش، سالی پر برکت، نشسته بر خوان فضل و نعمات الهی مقدر گردد. به شکرانه بهار، فصل فرصت‌های نو و رویش‌های دوباره و به پاس نعمت امنیت و سلامت، خدمتگزار مردم خواهیم بود؛ باشد که بهار، جاودانه در دل‌ها باشد، باشد که بهار، بهار جان‌ها باشد.

قدرت اله نوروزی

شهردار اصفهان

نوروز ۱۳۹۸

کد خبر 370908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.