جمع‌آوری ۲۸۲ چادر مسافرتی از سطح پارک‌های شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از جمع‌آوری ۲۸۲ چادر مسافران نوروزی از سطح شهر از روز ۲۸ اسفندماه سال قبل تا ساعت ۷ صبح اولین روز امسال خبر داد و گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های حاشیه زاینده رود و دیگر پارک‌های شهر نصب شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با  خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسافران باید بدانند که نصب چادر و خوابیدن داخل پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و برای اقامت باید به محل‌های مجاز همچون هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس، خوابگاه‌ها، منازل استیجاری مراجعه یا در نهایت چنانچه قصد برپا کردن چادر دارند به کمپ باغ فدک مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه مسافران به دلیل نداشتن اطلاع و آگاهی از این موضوع اقدام به نصب چادر در پارک‌های شهر کنند، اکیپ‌های رفع تخلفات شهری تذکرات لازم را در خصوص مخاطرات نصب چادر به مسافران ارائه و آنها را به محل‌های اسکان هدایت می‌کنند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ساعت هفت صبح نخستین روز از فروردین‌ماه امسال چهار نفر متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شده است گفت: طی این مدت ۲۳ نفر دستفروش نیز از سطح شهر جمع آوری و به مراکز مربوطه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در برخورد با کلید به دستان در شهر اظهارکرد: با تلاش ماموران رفع تخلفات شهری یک نفر کلید به دست با تذکرات داده شده از محل دور شد.

محمدحسینی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مشاوران املاک و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، افراد واجد شرایط برای هدایت مسافران نوروزی تحت عنوان «جلیقه پوش‌ها» در سطح شهر مستقر و مسافران نوروزی را به سمت منازل استیجاری هدایت می‌کنند که خوشبختانه در بخش افراد جلیقه‌پوش شاهد هیچ گونه تخلفی نبودیم.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اکیپ‌های رفع تخلفات شهری به منظور برخورد با کلید به دستانی که در ورودی‌های شهر مسافران را به سمت مکان‌های غیرمجاز هدایت می‌کنند حضور مستمر دارند.

کد خبر 370904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.