اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیون به شهرداری‌های شهرضا و دهاقان

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ و هشت میلیون تومان به شهرداری‌های این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی شامگاه امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، تأکید کرد: مهمترین وظیفه مسئولان در هر جایگاه و سمتی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

وی یادآورشد: یکی از سیاست‌های کاری نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، دعوت از مسئولان و مدیران ارشد کوری برای حضور در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان بوده است تا از نزدیک با مسائل و نیازهای مردم آشنا شوند و تصمیمات کاربردی اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرستان‌های این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: در آن سفر مقرر شد کمک‌های ریالی به شهرداری‌های دارای معوقات حقوقی پرسنل، تعلق گیرد.

محمودی اضافه کرد: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به شهرداری‌های استان که در سامانه حقوق معوقه، ثبت‌نام کرده بودند، تخصیص داده شد که این مقدار، ١٥ درصد مبالغ ثبت شده در این سامانه توسط شهرداران بود.

وی تصریح کرد: از مجموع این مبلغ ۳۰۰ و هشت میلیون تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه تعلق گرفت که به شهرداری دهاقان ١٣٨ میلیون تومان، شهرداری گلشن ٧٠ میلیون تومان و به شهرداری منظریه یکصد میلیون تومان اختصاص داده شد و شهرداری شهرضا هم حقوق معوقه نداشت.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجموع مبلغ ثبت شده در این سامانه هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان بود که هشت درصد از این مبلغ به استان اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 370876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.