سال ۹۸ بدون "نود" مبارک

اگر شب عید آجیل برای مردم گران شد،گوشت برای مردم گران شد، سفر برای مردم گران شد، قطعاً رفتن عادل برای تلویزیون و مدیران موقت گران تمام خواهد شد.

الناز حبیبی که به تازگی بازی در نمایش زهرماری را به پایان رسانده ، با انتشار عکسی از خود در مراسم اکران خصوصی فیلم ژ ن خوک در اینستاگرامش نوشته است :

یادمه  خیلی کوچیک بودم که مردی شبیه باران را دیدم ، حال فیلم برام عجیب بود و بازی جناب ابوالفضل پورعرب تا همیشه یادم میمونه بعد تر که بازیگری برام جدی شد ، همیشه دوست داشتم با جناب سهیلی کار کنم.

بسیار خوشحالم که در ژن خوک این اتفاق افتاد.  تجربه هرچند کوتاه ولی دلنشینی بود. امیدوارم این فیلم رو ببینید و لذت ببرید.

بهرنگ علوی که با بازی در سریال زیر هشت به شهرت رسید ، با قرار دادن عکسی از عادل فردوسی پور در اینستاگرام خود آورده است :

اگر شب عید آجیل برای مردم گران شد

گوشت برای مردم گران شد

سفر برای مردم گران شد

قطعاً رفتن عادل برای تلویزیون و مدیران موقت گران تمام خواهد شد.

مهتاب کرامتی هم در اعتراض به رفتن عادل فردوسی پور از برنامه نود و رسانه ملی در اینستاگرام خود اینگونه آورده است:

امروز، روز سکوت در برابر سوء مدیریتی که هر لحظه در کمین تک‌تک ما بوده و هست ،نیست .

شاید عادل فردوسی‌پور و ۹۰ کنار گذاشته شوند، اما این آخرین بار نخواهد بود.  هنوز زمان هست ،گاهی نتیجه در دقیقه ۹۰ عوض می شود و این بار نباید ما تماشاچی باشیم، کنار هم بایستیم و بخواهیم که نتیجه عوض شود.

لیلا اوتادی با پست کردن ویدیویی در صفحه شخصی خود این توضیح را داده است :

امروز این کلیپ رو توی یک گروه دیدم ، از دیدن اون قیافه متعجب هموطن ها و همشهری هایی که از دریافت گل چنان متعجب و خوشحال می‌شدند که انگار به کودکی شکلات داده باشند، خیلی لذت بردم و خوشم اومد از اینکه شهرداری این بار برای نشان دادن حسن نیت با لباس همان ماموران سد معبر که کلیپ های قبلیشون مملو از تنش و درگیری بود و اصلا شبیه این صحنه ها نبود،  به مردم گل هدیه میده، خوشم اومد.

 از این فرهنگسازی که دارن میکنن و به جای برخورد تند از شهربانها شاهد مهرپراکنی و این کار زیبای فرهنگی هستیم .به نوبه خودم ممنونم از این حرکت ، برای من که دم عید خیلی لذت‌بخشه این محبت های بین مردم را دیدن .

دمتون گرم و خسته نباشید.

آناهیتا نعمتی نیز در آخرین روز سال با قرار دادن این عکس از خود در اینستاگرامش آورده است :

درد تاریکیست ،درد خواستن رفتن و بیهوده خود را کاستن سر نهادن بر سیه دل سینه ها سینه آلودن به چرک کینه ها

در نوازش نیش ماران یافتن

زهر در لبخند یاران یافتن

 زر نهادن در کف طرارها

 گم شدن در پهنه بازارها

کد خبر 370869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.