ظرفیت اسکان ۴۰۰ هزار نفر در شبانه روز در اصفهان فراهم است

استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان امکان اسکان ۴۰۰ هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است و امروز ۴۵ ستاد امنیت و سلامت برای تسهیل این امر به‌طور همزمان افتتاح شد.

عباس رضایی در حاشیه بازدید از ستاد هدایت و اسکان منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش‌های مختلف استان از جمله نیروی انتظامی، اورژانس، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهداری‌ها در هماهنگی و آمادگی کامل قرار دارند تا محیطی با نشاط را برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور مبنی بر بازگشایی آب زاینده‌رود، مقدمات رهاسازی سد و نیز امکانات برای پذیرایی بیشتر از مهمانان نوروزی فراهم شد، افزود: در استان اصفهان امکان اسکان ۴۰۰ هزار نفر را در شبانه روز داریم و امروز ۴۵ ستاد امنیت و سلامت برای تسهیل این امر به‌طور همزمان افتتاح شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با رعایت نظم و انضباط لازم توسط مردم و مهمانان، امیدوارم شاهد نوروزی بدون حادثه و با نشاط باشیم، تصریح کرد: امروز در دیداری که از امکانات فراهم شده شهرداری‌ها داشتم با توجه به اینکه در ابتدای تعطیلات نوروزی هستیم، شرایط مناسبی را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حادثه‌ای بحران آفرین در استان اصفهان نداشته و امیدوارم همچنان نیز نداشته باشیم اما با این حال اگر حادثه‌ای رخ داد بخش‌های مختلف ستاد بحران استان در آمادگی کامل برای مدیریت آن هستند.

کد خبر 370863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.