بیش از ۳۹ هزار مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان یافتند

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: شب گذشته ۲۸ اسفند ماه ۳۹ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از روز گذشته ۲۸ اسفندماه اسکان مسافران در شهر اصفهان آغاز شد به طوری که شب گذشته ۳۹ هزار نفر در شهر اسکان داده شدند.

وی افزود: اسکان مسافران در شهر اصفهان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این که یکی از دغدغه‌های مهم اسکان مناسب مسافران نوروزی است تصریح کرد: اسکان مسافران در هتل‌ها و مهمانپذیرهای اصفهان اولویت نخست است، اما با توجه به وجود ۷۲ هتل و ۲۷ مهمانپذیر در شهر اصفهان امکان اسکان تنها ۱۷ هزار مسافر در آن‌ها وجود دارد.

امیری خاطرنشان کرد: برای اسکان مسافران نوروزی علاوه بر ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرها پیش‌بینی کرده‌ایم بیش از ۸۰ هزار نفر در منازل استیجاری اسکان پیدا کنند. همچنین حدود ۷۵۰۰ کلاس درس، بیش از ۳۰ خوابگاه‌ دانشجویی و مجموعه تفریحی و گردشگری فدک برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به این که در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر به شهر اصفهان آمده‌اند اظهار کرد: امسال با توجه به بازگشایی آب زاینده‌رود پیش‌بینی کرده‌ایم که در طول شبانه‌روز بالغ بر ۱۸۰ هزار گردشگر در اصفهان داشته باشیم به همین دلیل بیش از ۳۰ سالن ورزشی در شهر تجهیز کرده‌ایم تا در مواقع اضطراری و افزایش مسافران بتوانیم از ظرفیت آن‌ها برای اسکان استفاده کنیم.

کد خبر 370859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.