۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
هوای اصفهان سالم است

کارشناس مسئول کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعات پایانی سال ۹۷ با میانگین عدد ۵۵ در وضعیت سالم ثبت شده است.

محمود مزارع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آلاینده های جوی به علت تردد خودروها در ساعات پایانی سال ۹۷ ، اظهار کرد:  شاخص کیفی هوا تا ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه با میانگین عدد ۵۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شده است.
وی افزود: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان‌ احمد آباد روی عدد ۵۲، خیابان دانشگاه روی عدد ۳۴ ، خیابان رودکی روی عدد ۵۳ ، بزرگراه خرازی روی عدد ۵۶ ، چهارباغ خواجو روی عدد ۴۵ و خیابان استانداری روی عدد ۴۰ قرار دارد. 
کارشناس مسئول کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: کیفیت هوا در شهرهای لنجان،نجف آباد و سگزی نیز به ترتیب با میانگین ۹۲ ، ۶۰ و ۵۳ در وضعیت سالم  ثبت شده است و همچنین شاخص کیفیت هوا در شهرهای  مبارکه و شاهین شهر به ترتیب با میانگین ۳۹ و ۴۰  همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.
مزارع خاطرنشان کرد : تا تاریخ ۲۹ اسفندماه سال جاری ۵۵ روز پاک، ۲۵۴ روز قابل قبول ، ۴۱ روز ناسالم برای گروه های حساس و پنج روز ناسالم برای عموم ثبت شده است.

کد خبر 370854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.