عطر "بهار نارنج" در رادیو نمایش می‌پیچد

همزمان با فرا رسیدن بهار ۹۸ رادیو نمایش با پخش برنامه زنده رادیویی " بهار نارنج " به استقبال نوروز می‌رود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آزاده شاهرخ مهر، تهیه کننده برنامه "بهار نارنج" در خصوص آن اظهار کرد: "بهار نارنج" ویژه برنامه نوروزی رادیو نمایش است که شامل بخش های متنوعی است و به صورت زنده روی آنتن رادیو نمایش می رود.

وی ادامه داد: در آیتمی نمایشی با موضوع گردشگری، هر روز به بررسی یک شهر و بیان ویژگی های آن می پردازیم و هنرمندانی چون معصومه عزیز محمدی، مسعود زنوزی راد، شیما جان قربان و شهریار حمزویان در آن به ایفای نقش می پردازند.

این تهیه کننده رادیو افزود: در آیتمی دیگر تحت عنوان "مسابقه نوروزی" سعی داریم سطح اطلاعات نمایشی مخاطبان را بالا ببریم. این بخش را امیر زنده دلان اجرا می کند. همچنین در آیتم "گپ عیدانه" با هنرمندان مطرح عرصه موسیقی، نمایش رادیویی، نمایش صحنه ای، تلویزیون و سینما گفت و گو می شود.

شاهرخ مهر خاطرنشان کرد: ارتباط با راهیان نور و پلیس راه و هواشناسی از بخش های دیگر این برنامه است و در آیتم "شصت سی" هنرمندان رادیو نمایش به صورت نمایشی به بیان وضعیت راه های کشور می پردازند. این آیتم برای آگاهی بخشی و پیشگیری از تصادفات در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن ارتباط با صدا و سیمای مراکز استان ها در خصوص حال و هوای نوروز در شهرهای مختلف ایران از جمله بخش های این برنامه است.

تهیه کننده برنامه بهار نارنج گفت: مسابقه‌ای نیز در این برنامه به صورت تلفنی و پیامکی در نظر گرفته شده که به موضوعات روزانه می پردازد.

" بهار نارنج " به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، گویندگی فاطمه اسحاق تبار، معصومه روح بخش، شیما جان قربان، نویسندگی محمد سعید السادات و زینب آرمند از سوم فروردین ماه ۹۸ ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 370791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.