۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
سفر به اصفهان در ۶۰ ثانیه + فیلم

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه گفت: هدف برگزاری این جشنواره شنیدن دیدگاه و نظرات شهروندان اصفهان و گردشگران در قالب یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای است که توسط خود آنها تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

فرید صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به این که روش دنیا رو به کوتاه گویی است و مردم به دنبال فیلم های کوتاه و مختصر هستند ایده جشنواره فیلم کوتاه "اصفهان در ۶۰ ثانیه" را مطرح کردیم و برنامه ریزی های اولیه آن در آذر ماه امسال انجام شد.

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه ادامه داد: این جشنواره به این منظور برگزار شده که شهروندان اصفهان یا کسانی که به این شهر سفر می کنند دیدگاه و نظرات خود را در ۶۰ ثانیه در قالب یک فیلم ارائه کنند.

وی هدف دیگر جشنواره را فضاسازی برای معرفی زیبایی شهر اصفهان به کل دنیا دانست و ادامه داد: البته جشنواره های دیگری با زمان های دیگر مطرح است، اما این جشنواره به این صورت و با این زمان برای نخستین بار برگزار شده چرا که بیشتر مخاطبان، فیلم های خود را در اینستاگرام بارگذاری می کنند ما ۶۰ ثانیه را انتخاب کردیم.

صلواتی با بیان اینکه موضوع این جشنواره آزاد است گفت: موضوع های هنری، صنعتی، فضای شهری، ادبیات و ایثار و شهادت می تواند در این جشنواره حضور داشته باشد اما باید در بستر شهر اصفهان رخ داده  و هر کس دیدگاه خود را بیان کند و با ارسال آثار علاقه مندان در اردیبهشت سال ۹۸ اختتامیه این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه اضافه کرد: کسانی که در ۱۵ روز عید به اصفهان سفر می کنند می توانند فیلم های خود را که از این شهر می گیرند در آپارات بارگذاری کرده و نظر خود را درباره شهر اصفهان بیان کنند.

وی نحوه شرکت در این جشنواره را آسان دانست و گفت: کافی است تنها با یک گوشی  نظر و دیدگاه خود را درباره شهر اصفهان در ۶۰ ثانیه بیان کنید.

کد خبر 370787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.